piątek, 20 czerwca 2014

Mam tylko jeden świat

BICIE/ PODSTAWOWE 


CHWYTY / ZWROTKI / D A


1.Kiedy w piątek słońce świeci
Serce mi do góry wzlata
Gdyż w sobotę wezmę plecak
W podróż do mojego świata

       D                      G 

REF: Bo ja mam tylko jeden świat
A                         D    
Słońce, góry, pola, wiatr
     D                        G
I nic mnie więcej nie obchodzi
A                      D
Bom turystą się urodził

2.Dla mnie w mieście jest za ciasno 
Wśród pojazdów, kurzu, spalin, 
Ja w zieloną jadę ciszę, 
W ścieżki pełne słodkich malin. 

Bo ja mam... 

3.Myślę, leżąc pośród kwiatów, 
Czy w jęczmienia żółtym łanie 
Czy przypadkiem za pół wieku 
Coś z tym światem się nie stanie 

Bo ja mam.... 

4.Chciałbym, żeby ten mój świat 
Przetrwał jeszcze tysiąc lat, 
Żeby mogły nasze dzieci 
Z tego świata też się cieszyć 
Bo ja mam....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz